Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Kartica je blokirana zbog pogrešno unetog PIN koda

Rešenje

Kartica/token će biti blokiran nakon više puta pogrešno ukucanog pin-a. Ako se to desi, morate kontaktirati Sertifikaciono telo koje Vam je izdalo sertifikat kako bi Vas uputili i dali instrukcije za deblokadu kartice/token-a (PKS, Posta, Halcom ili MUP). Na sledećim linkovima možete pronaći kontakt podatke za svako sertifikaciono telo:

Pošta: http://www.ca.posta.rs/kontakti.htm

Halcom: http://www.halcom.rs/ca/

PKS: http://www.pks.rs/Usluge.aspx?IDUsluge=4&t=2

MUP: Sertifikati MUP-a nemaju tehničku podršku i u ovom slučaju je neophodno obratiti se lično, na mesto (stanicu) gde Vam je ugrađen digitalni potpis na ličnoj karti.

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Kako da nabavim sertifikat?
Javlja mi grešku pri slanju TCD
Javlja mi grešku pri preuzimanju pooling poruke
Detalji o članku
ID članka: 11
Kategorija: Problemi sa sertifikatima
Datum dodavanja: 26.03.2016 14:21:00
Pregleda: 5740
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.1/5.0 (36)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid