Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Šta treba da prijavim Carini da bih koristio Vaš softver?

Rešenje

 Da bi ste koristili naš softver neophodno je da uradite papirološki deo sa Carinom.

1. Ako je nova firma (tek otvorena), nije koristila nijedan softver i ima prijavljenog carinskog zastupnika

U ovakvom slučaju neophodno je sledeće:

- Popuniti Zahtev za EPD (elektronsko podnošenje deklaracija) i uplatiti opštu administrativnu taksu u iznosu od 320,00 dinara - ovaj iznos može biti promenljiv ako se menja cena opštih administrativnih taksi, proveriti pre uplate (dokaz o uplati obavezno priložiti uz zahtev). Na osnovu ovog zahteva Carina će Vama dodeliti rešenje za korišcenje našeg softvera i licencni broj i time povezati Vas i nas kao korisnika i proizvođača softvera.

- Ugovor o korišćenju informacionog sistema za elektronsko poslovanje sa Upravom carina republike Srbije (ugovor popuniti i odštampati u 4 primerka)

Link ka sajtu Carine odakle možete preuzeti ugovor: https://www.carina.rs/servisi/e_servisi/e_servisi_e_poslovanje_sa_upravom_carina.html

- Prijava zastupnika i Prijava zastupnika za regulisanje E-poslovanja (obe prijave popuniti i u 1 primerku odštampati). Sa gornjeg linka takođe možete preuzeti neophodne prijave.

Sve gore navedeno popuniti, pečatirati i poslati zajedno ili odneti lično na sledeću adresu:

UPRAVA CARINA (Sektor za informacione tehnologije)

Narodnih Heroja 63, 11070 Novi Beograd

2. Ako je firma nova a nema prijavljenog carinskog zatupnika

U ovom slučaju, prvo je neophodno u školskom centru UC prijaviti carinskog zastupnika. Kada je urađena prijava tek onda popunjavate Zahtev za EPD i sve gore navedeno, šaljete na datu adresu.

3. Ako firma želi da podnosi neposredno (za sopstvene potrebe)

Prvo je potrebno poslati Zahtev za EPD bez popunjenog identifikacionog broja u rbr. 7 i navesti u napomeni da je zahtev za neposredno zastupanje. Kada dobijete rešenje od strane UC, gde će Vam biti dodeljen broj za neposredno zastupanje tek onda popuniti  Ugovor o korišćenju informacionog sistema za elektronsko poslovanje sa Upravom carina republike Srbije kao i obe prijave i poslati na navedenu adresu.

4. Ako firma već podnosi deklaracije preko nekog drugog softvera

U toj situaciji neophodno je samo popuniti i poslati Zahtev za EPD kako bi Vam Carina omogućila rad na našem softveru. Nije potrebno popunjavati Ugovor kao i prijave jer ste taj deo već uradili kada ste se prvi put prijavljivali na sistem. U Vašem slučaju podnošenje će Vam biti moguće sa oba softvera, dakle UC Vas neće blokirati sa slanjem na softveru koji ste koristili pre našeg.

 

 

 

Prilozi:
Zahtev-za-odobrenje-EPD-01-06-2015.pdf Zahtev-za-odobrenje-EPD-01-06-2015.pdf
Taksa.pdf Taksa.pdf

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Imam novog zaposlenog u firmi, šta treba od dokumentacije?
Šta mi treba od dokumentacije da bih koristio NCTS?
Da li mogu da imam dva sertifikata?
The handle is in the wrong state for the requested operation URL
Kako da znam da li radi server Uprave carina?
Detalji o članku
ID članka: 13
Kategorija: Špedicija
Datum dodavanja: 26.03.2016 14:23:00
Pregleda: 400
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.0/5.0 (12)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid