1. Novi zaposleni carinski zastupnik u firmi a nije do sada podnosio deklaracije elektronski i nije bio prijavljen kao zastupnik u drugim firmama
U ovakvom slučaju neophodno je sledeće:
- Popuniti Zahtev za EPD - DOPUNA ZAHTEVA (pogledati objašnjenje o popunjavanju zahteva za ovakav slučaj) i uplatiti opštu administrativnu taksu u iznosu od 320,00 dinara - ovaj iznos može biti promenljiv ako se menja cena opštih administrativnih taksi, proveriti pre uplate (dokaz o uplati obavezno priložiti uz zahtev). Na osnovu ovog zahteva Carina će Vama dodeliti dopunu rešenja za novog zastupnika i time mu omogućiti rad na našem softveru.
- Prijava zastupnika i Prijava zastupnika za regulisanje E-poslovanja (obe prijave popuniti i u 1 primerku odštampati).
Link ka sajtu Carine odakle mozete preuzeti potrebne prijave: http://www.upravacarina.rs/cyr/Servisi/Stranice/ePoslovanje.aspx
Sve gore navedeno popuniti, pečatirati i poslati zajedno ili odneti lično na sledeću adresu:
UPRAVA CARINA (Sektor za informacione tehnologije)
Narodnih Heroja 63, 11070 Novi Beograd
2. Novi zaposleni carinski zastupnik u firmi a bio je prijavljen u drugoj firmi
- Prvi korak koji bi trebalo uraditi jeste da se kao zastupnik u UC odjavi sa stare firme i prijavi kod Vas.
Kada je urađena odjava sa stare firme i prijava na novu neophodno je uraditi sve iz gore navedene tačke 1. (Zahtev za EPD - DOPUNA ZAHTEVA, Prijava zastupnika i Prijava zastupnika za regulisanje E-poslovanja).
3. Novi zaposleni u firmi, nije carinski zastupnik i želite da podnosite deklaracije neposredno - za sopstvene potrebe
Neophodno je popuniti zahtev za EPD - DOPUNA ZAHTEVA (pogledajte tačku 1.). U zahtevu se ostavlja prazno polje za identifikacioni broj u rbr. 7 i u napomeni napomenite da je slanje za neposredno zastupanje. Kada dobijete dopunu rešenja od UC u kojem će Vam dodeliti identifikacioni broj za sopstvene potrebe, popuniti i poslati Prijavu zastipnika i Prijavu za regulisanje E-poslovanja (pogledajte tačku 1.)
Prilozi: Zahtev-za-odobrenje-EPD-01-06-2015.pdf Taksa.pdf
« Nazad
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid