Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Ne mogu da skinem izmene

Rešenje

1. Finansijski razlozi

Ukoliko imate dugovanja duža od 60 dana server će Vam blokirati skidanje izmena i slanje deklaracija. Postoji mogućnost davanja poštede ukoliko trenutno niste u mogućnosti da izmirite obaveze. Ukoliko ne ispoštujete dogovor nećemo vam ponovo davati poštedu.

2. Tehnički razlozi

Da biste mogli da skidate izmene neophodno je imate slobodan izlaz po portu 80 ka bar jednom od naših update servera

Ukoliko morate na Internet da idete preko proxy-a, u Sistem->Opcije programa->Proksi server treba da:

  1. Čekirate opciju Koristi proxy
  2. Unesete Proxy server adresu i proxy port
  3. Unesete username za proxy
  4. Unesete password za proxy

Ukoliko Vaš proksi podržava samo Basic authentication čekirajte ovu opciju.

Možete da eksperimentišete sa jednom od tri mogućnosti za pristup update serverima: softdesign.co.rs, DYNDNS adresa i direktna IP adresa.

Za sve ove parametre pitajte Vašeg sistem administratora.

Za velike sisteme ukoliko nijedna varijanta ne prolazi možemo napraviti izuzetak za vaš serisjki broj programa i dodati ga na listu za offline update - tada je dovoljno da možete da otvorite web adresu servera npr. upd1.softdesign.co.rs ili upd2.softdesign.co.rs da bi ažuriranje radilo.

 

 

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Ne mogu da prosledim deklaraciju
The remote server returned an error: (407) Proxy Authentication Required
Koje su IP adrese Vaših update servera?
Šta ako mi se softver zaključa posle radnog vremena?
Javlja mi grešku pri slanju TCD
Detalji o članku
ID članka: 16
Kategorija: Problemi sa konekcijom
Datum dodavanja: 26.03.2016 14:26:21
Pregleda: 203
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.0/5.0 (20)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid