Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Ne mogu da prosledim deklaraciju

Rešenje

Ako ne možete da prosledite deklaraciju razlog može biti sledeći:

- Nemate internet konekciju na računaru (proverite vezu sa internetom)

- Imate proxy a u programu nisu uneta podešavanja za isti ili je proxy menjan a parametri nisu izmenjeni (Uđite u program i idite na Sistem/Opcije programa/Proxy server, čekirajte ''Koristi proxy'', popunite ili izmenite njegove parametre. Nakon toga pokušajte slanje.)

Ukoliko Vaš proksi podržava samo Basic authentication čekirajte ovu opciju.

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci The remote server returned an error: (407) Proxy Authentication Required
Ne mogu da skinem izmene
Javlja mi grešku pri slanju TCD
Javlja mi grešku pri preuzimanju pooling poruke
Kako da Carini dostavim javni ključ sa seritikata?
Detalji o članku
ID članka: 23
Kategorija: Problemi sa konekcijom
Datum dodavanja: 26.03.2016 14:30:33
Pregleda: 202
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.0/5.0 (14)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid