Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Ovlašćeni pošiljalac robe

Rešenje

Za Ovlašćenog pošiljaoca robe u tranzitnom postupku, u NT dokumentu neophodno je određene rubrike popuniti na sledeći način:

Rubrika D KONTROLA OTPREMNE CARINARNICE:

- U polje rezultat se upisuje oznaka A3 (pojednostavljeni postupak)

- Stavljene plombe: U broj i identitet se upisuje broj plombi kao i njihova oznaka

- Rok predaje (datum): Upisuje se rok sa rešenja (najčešće je to rok 3 dana)

 

Drugi carinski organ: Ne popunjava se (ostavljate prazno polje)

 

TCD - naimenovanje: U rubrici 33 upisujete tarifni broj za koji imate rešenje (6 ili 8 cifara). U nekim slučajevima sistem UC neće da prihvati podatak od 8 cifara, u tom slučaju probajte sa 6 i obrnuto.

 

Sigurnosni podaci / Ovlašćeni pošiljaoc

U TCD-u imate opciju-jezičak Sigurnosni podaci / Ovlašćeni pošiljaoc gde trebate upisati sledeće:

Odeljak: Upotreba pojednostavljenog postupka na strani pošiljaoca

- Pojednostavljeni postupak na strani pošiljaoca morate čekirati u maloj kućici ispred naziva

- Identifikacioni broj odobrenja: Upisujete broj odobrenja (u sebi sadrži slovne oznake NO)

- Odobreno mesto robe: Upisujete broj odobrenog mesta (u sebi sadrži slovne oznake OM)

- Rezervni postupak: Upotreba redovne deklaracije

 Kada ste sve podatke ispravno popunili šaljete na server klikom na dugme XML. Nakon slanja, kroz pooling ćete dobiti poruku da je predmet prihvaćen i biće u statusu ''PRIHVAĆENA''. Nakon 15 minuta kroz pooling će Vam stići nova poruka da je razdužen predmet i biće u statusu ''RAZDUŽEN''. Tada iz programa (Zaglavlje TCD-a) štampate TAD sa pečatom klikom na dugme ''Ovl. pošiljilac''.

U slučaju grešaka ili nejasnoća možete nas kontaktirati.

 

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Kako se radi najava kamiona (ARR)?
Kako da popunim TIR?
Kako da popunim T1?
Kako se popunjava JCI za kućno carinjenje?
Šta treba da uradim kada dobijem status "Urgencija"?
Detalji o članku
ID članka: 24
Kategorija: NCTS
Datum dodavanja: 26.03.2016 14:31:42
Pregleda: 501
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.2/5.0 (25)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid