Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Šta ako mi se softver zaključa posle radnog vremena?

Rešenje

Ako Vam se program zaključa posle radnog vremena imate nekoliko mogućnosti:

 

1. Ako je promena na računaru mala (npr. menjan samo HDD ili CPU ili OS) ili je isti računar

Na masci zaštite programa imate dugme: Online 0-24h. Bitno je da znate serijski broj programa da bi naš server mogao da proveri koje su promene na računaru. SITE i MID kod će se automatski popuniti iz maske za zaključavanje. Serijski broj programa možete da vidite na nalepnici koju smo zalepili na kučište računara ili ako nema nalepnice obično upišemo SN na prečici ka programu.

 

2. Ako je promena veća ili Online0-24h javi grešku

Pošaljite upit na mail podrska@softdesign.co.rs. Neko će videti mail i van radnog vremena i poslati vam ključ. Ako nema odgovora duže vremena pošaljite SMS na broj 065/3047-041 sa sledećim podacima:

Naziv firme
Koji softver je u pitanju
SITE kod
MID kod
Nalepnica (ako je znate)

i otključaćemo Vam softver.

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Kako da produžim održavanje?
Kako da sam prebacim program na drugi računar?
Ne mogu da skinem izmene
Detalji o članku
ID članka: 25
Kategorija: Instalacija
Datum dodavanja: 26.03.2016 19:18:33
Pregleda: 238
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.0/5.0 (22)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid