Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Šta mi treba od dokumentacije da bih koristio NCTS?

Rešenje

Da bi ste koristili NCTS neophodno je sledeće:

1. Potrebno je da posedujete kvalifikovani elektronski sertifikat bilo kod sertifikacionog tela (Pošta, Halcom, PKS, MUP)

2. Neophodno je popuniti Zahtev za odobrenje elektronske komunikacije u postupku tranzita (u prilogu je) i isti podneti na obradu nadležnoj carinarnici prema mestu podnosioca. Uz ovaj zahtev, neophodno je priložiti sledeće:

- Overenu kopiju izvoda iz Agencije za privredne registre podnosioca zahteva (ne starije od 3 meseca od datuma podnošenja zahteva)

- Kopiju Ugovora o izdavanju i korišćenju kvalifikovanog elektronskog sertifikata izdatog od sertifikacionog tela

- Proveriti na carinarnici da li je neophodno priložiti administrativnu taksu

 

Prilozi:
NCTS-Zahtev.pdf NCTS-Zahtev.pdf
NCTS-Uputstvo.pdf NCTS-Uputstvo.pdf

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Imam novog zaposlenog u firmi, šta treba od dokumentacije?
Šta treba da prijavim Carini da bih koristio Vaš softver?
Detalji o članku
ID članka: 28
Kategorija: NCTS
Datum dodavanja: 26.03.2016 19:26:10
Pregleda: 434
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 3.4/5.0 (17)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid