Da bi ste koristili NCTS neophodno je sledeće:
1. Potrebno je da posedujete kvalifikovani elektronski sertifikat bilo kod sertifikacionog tela (Pošta, Halcom, PKS, MUP)
2. Neophodno je popuniti Zahtev za odobrenje elektronske komunikacije u postupku tranzita (u prilogu je) i isti podneti na obradu nadležnoj carinarnici prema mestu podnosioca. Uz ovaj zahtev, neophodno je priložiti sledeće:
- Overenu kopiju izvoda iz Agencije za privredne registre podnosioca zahteva (ne starije od 3 meseca od datuma podnošenja zahteva)
- Kopiju Ugovora o izdavanju i korišćenju kvalifikovanog elektronskog sertifikata izdatog od sertifikacionog tela
- Proveriti na carinarnici da li je neophodno priložiti administrativnu taksu
Prilozi: NCTS-Zahtev.pdf NCTS-Uputstvo.pdf
« Nazad
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid