Spisak grešaka (kodova) i statusa koje Carinski računar može javiti prilikom kontrole/prosleđivanja deklaracija je sledeći:
11100 NE POSTOJI ISPRAVA SA OVOM IDENTIFIKACIJOM
11101 NEMOGUĆA KONTROLA - ISPRAVA JE PROSLEĐENA CI
1102 GREŠKA IZ OSNOVNE KONTROLE (VRSTA ISPRAVE, DATUM I VREME)
11901 ISPRAVA NIJE PROŠLA KONTROLU
11902 KONTROLA IZVRŠENA, BEZ GREŠAKA – PROBLEM U PROSLEĐIVANJU
11903 KONTROLA IZVRŠENA, LISTA GREŠAKA – PROBLEM U PROSLEĐIVANJU
11904 NEMA KOMUNIKACIJE SA CARINSKOM ISPOSTAVOM
11995 KONTROLA NIJE USPEŠNO IZVRŠENA – POKUŠAJTE KASNIJE
11996 POGREŠNA ŠIFRA ZAHTEVANOG POSTUPKA – PREKID KONTROLE
11997 POGREŠNA AKCIJA
11998 PROBLEM U PROSLEĐIVANJU
11999 NEUSPEŠNA OBRADA
12001 ZAVRŠENA KONTROLA ISPRAVE
12002 ZAVRŠENA KONTROLA ISPRAVE – POSTOJI LISTA GREŠAKA
12003 KONTROLA BEZ GREŠAKA I USPEŠNO PROSLEĐIVANJE
12004 KONTROLA SA LISTOM GREŠAKA I USPEŠNO PROSLEĐIVANJE
12005 USPEŠNO PROSLEĐIVANJE ISPRAVE
20001 DEKLARACIJA JE VEĆ UPISANA.
20003 DOŠLO JE DO GREŠKE U SISTEMU. POKUŠAJTE KASNIJE.
20004 SISTEM JE TRENUTNO PREOPTEREĆEN. POKUŠAJTE KASNIJE.
20005 NE MOŽETE ISPRAVLJATI DEKLARACIJU KOJA NIJE UPISANA U SISTEM.
30000 OVAKAV DOKUMENT NE ODGOVARA ŠEMI I OVDE SE DOBIJAJU GREŠKE – ZASTO XML NE ODGOVARA ŠEMI
30003 POSLATI TOPIC NE ODGOVARA POSTOJEĆIM.
00000 NE POSTOJI LISTA GREŠAKA.
99999 DOŠLO JE DO GREŠKE. PROVERITE PODATKE I POKUŠAJTE PONOVO.
« Nazad
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid