Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


Šta treba da uradim kada dobijem status "Urgencija"?

Rešenje

Kada kroz pooling dobijete status "Urgencija"neophodno je uraditi sledeće:

- Uđete u NT dokument odradite XML pa kliknite na dugme "Odgovor na urgenciju! (ND141A)"

- Štiklirate opciju ''Informacija (na papiru) je na raspolaganju''

- Popuniti polje ''Šifra CI kojoj se pokazuje roba''

- Popuniti polje ''Napomena'' i idite na dugme "Kontrola i slanje na server"

Na taj način odgovorili ste na urgenciju.

 
Da li vam je ovaj članak pomogao? da / ne
Povezani članci Kako se radi najava kamiona (ARR)?
Ovlašćeni pošiljalac robe
Kako da popunim T1?
Prikazuje mi upitnik na štampi JCI na mestu sertifikata Uprave Carine! (kućno carinjenje)
Detalji o članku
ID članka: 67
Kategorija: NCTS
Datum dodavanja: 14.04.2016 13:57:37
Pregleda: 203
Ocena (Glasovi): Članak je ocenjen 5.0/5.0 (1)

 
« Nazad

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid