Baza znanja
Software Design d.o.o. > Tehnička podrška > Baza znanja

Pretraga baze znanja:


» Kategorija: Problemi sa konekcijom  (Nazad)

» Članci u ovoj kategoriji:

 
Ne mogu da skinem izmene Članak je ocenjen 3.0/5.0
1. Finansijski razlozi Ukoliko imate dugovanja duža od 60 dana server će Vam blokirati skidanje izmena i slanje deklaracija. Postoji mogućnost davanja poštede ukoliko trenutno niste u mogu...
Ne mogu da prosledim deklaraciju Članak je ocenjen 3.0/5.0
Ako ne možete da prosledite deklaraciju razlog može biti sledeći: - Nemate internet konekciju na računaru (proverite vezu sa internetom) - Imate proxy a u programu nisu uneta podešav...
Kako da znam da li radi server Uprave carina? Članak je ocenjen 3.1/5.0
Da bi ste proverili da li radi server Uprave carina neophodno je da iz pretraživača Internet Explorer otvorite sledeću adresu: https://app.carina.rs/elsub/elsubws.asmx Kada se link otvorio po...
Koje su IP adrese Vaših update servera? Članak je ocenjen 2.8/5.0
Na raspolaganju su 4 servera za ažuriranje i pristup korisničkom web servisu. Oni se nalaze na različitim fizičkim lokacijama i linkovima da bi se obezbedila visoka pouzdanost servisa.  Zbog...
Koji je link servera UC za slanje JCI? Članak je ocenjen 3.0/5.0
Link servera za slanje JCI je https://app.carina.rs/elsub/elsubws.asmx.
Koji je link servera UC za NCTS? Članak je ocenjen 3.0/5.0
Link servera UC za NCTS je: https://eccgw.carina.rs/eccgateway/gatewayservice.svc
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid